19 iulie 2012

Trei culori...


Nu uitati de concurs!

12 comentarii:

  1. Toate trei bratarile sunt foarte frumoase!

    RăspundețiȘtergere
  2. sunt super frumoase...perfecte pentru vara si culorile foarte potrivite...toate-s frumoase ..f.elicitari

    RăspundețiȘtergere
  3. Minunate bratarile tale Florentina, ma bate gandul sa-mi mesteresc si eu niste bijuterii, n-am facut-o niciodata pana acum. Ma intreb ce-ar putea sa iasa... :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sunt sigura ca, daca incerci, vei fi si tu uimita de ce poata sa iasa!

      Ștergere
  4. Bună! Te invit la o leapșă pe care o găsești aici http://floridemandarin.wordpress.com/2012/07/21/leapsa-sportiva/ :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Buna! Multumesc de invitatie; o voi prelua cu siguranta, dar peste cateva zile, sa ma mai eliberez si eu un pic, da? Weekend frumos!

      Ștergere
  5. Salutare,

    Emil sunt, autor al blogului http://emilstudentulminune.wordpress.com/ . De curand insa mi-am cumparat domeniu si am adresa http://emilcalinescu.eu/ .

    Doresti continuarea colaborarii link-exchange? Rugamintea ar fi, daca se poate, sa adaugi link-ul nou, cu numele "Emil Calinescu Punct Eu" sau "Emil Calinescu", fara sa stergi adresa veche. Daca nu este posibil, o lasi doar pe cea noua. Orice decizie ai lua, rog sa ma anunti, pe mail .

    Si indiferent daca ai scris sau nu guest-post, te astept cu unul. Am scos regula cu fiecare cate unul, asa ca poti scrie si mai multe :) Si daca doresti si gazduiesti, pot lasa si eu un guest :) sau mai multe :)

    Multumesc, o zi buna :)

    Emil :)

    RăspundețiȘtergere
  6. Imi plac mult cele pe negru, nu mai ai si pe alta culoare?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ba da, am pe mai multe culori, le voi poza in curand.

      Ștergere