25 iulie 2012

Miercurea fara cuvinte: bogatie...



Mai multe si mai frumoase, la Carmen!

16 comentarii:

  1. Of, ce mi-as dori sa am si eu asa ceva. Ai dreptate, sunt nemaipomenite. O zi buna in continuare!

    RăspundețiȘtergere
  2. Bogatie de culoare (si de parfum cred, crinul ar trebui sa fie parfumat). Minunate flori.

    RăspundețiȘtergere
  3. Din gradina flori care ne zambesc frumos:D!!

    RăspundețiȘtergere
  4. N-au fost multe anul acesta: cirese, visine, caise, mere...etc.
    Insa un lucru e sigur. Flori au fost din belsug si parca mai frumoase ca niciodata. Superbe culorile gladiolei!
    O zi cat se poate de placuta iti doresc, draga Florentina!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu-i asa? Parca vara asta am avut flori mai frumoase ca anii trecuti, eu,cel putin...
      O saptamana parfumata!

      Ștergere
  5. oooo, câta abundenta de culori! cat sunt de grele firele de gladiole si crini... parca ti-e frica sa nu se frânga!
    Happy WW! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. S-au si rupt vreo doua ieri, cand a batut vantul ca disperatul...dar au ajuns intr-o vaza, sa ne bucure sufletul si privirea... O saptamana senina, draga Carmen!

      Ștergere
  6. imi place lumina care imbraca florile din gradina ta...faine imagini :)

    RăspundețiȘtergere