4 februarie 2012

Dar de februarie, dar de blog

De ceva timp ma tot gandeam sa daruiesc ceva celor ce imi citesc blogul, dar nu stiam cum.
Adriana mi-a dat ideea si acum stiu cum sa fac: initiez un DAR DE BLOG.
In fiecare luna, voi oferi cate ceva facut de mine, "made in covasna", unui cititor al blogului meu.



Luna aceasta, darul consta in trei tablouri realizate prin tehnica servetelului, de inspiratie egipteana. Cine si le doreste, trebuie doar sa lase un comentariu pana pe data de 28 februarie. Tragerea la sorti va avea loc pe 29 februarie 2012.

Va astept cu drag!

9 comentarii:

  1. Particip pentru ca sunt atat de frumoase!

    RăspundețiȘtergere
  2. Si eu particip! Imi place mult tehnica servetelului, plus ca tablourile sunt minunate.

    RăspundețiȘtergere
  3. au o caldura deosebita...parca sunt poleite cu aur...
    se vede ca iti place ceea ce faci :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. nu stiu ce inseamna tehnica servetelului dar stiu ca sint absolut superbe

      Ștergere
  4. Vai ce surpriza placuta draga mea...ce surpriza placuta!!! Eu am preluat ideea de la Irina (http://dulcecasa.blogspot.com/)ea este adevaratul izvor de inspiratie :)
    Ma inscriu si eu, tablourile tale sunt pur si simplu minunate!
    Te imbratisez cu multa dragoste!
    Adriana

    RăspundețiȘtergere
  5. Ce frumoooos!! E fascinanta tehnica servetelului;)) - o sa ma inscriu si eu:D!!
    cu drag,
    rux

    RăspundețiȘtergere
  6. Ce frumos ca te-ai gandit la asta si ai descoperit si modul in care sa o faci. Si eu ma gandesc de ceva vreme, iar forma asta mi se pare mai faina decat cea a giveaway-urilor. Felicitari!

    RăspundețiȘtergere
  7. Setul de tablouase e superb. Cand l-am vazut prima data am zis, vai, ce cadou frumos, dar cred ca e destul de greu sa te desparti de el.

    Imi place tare, deci particip!

    Te felicit pentru toate creatiile tale.

    Felicitari pentru darul de blog. O sa ma ai abonat, asta e, riscul meseriei :)

    RăspundețiȘtergere
  8. frumos dar de blog ai pregătit pentru vizitatorii tăi. aşa ceva cred că atrage pe aproape oricine :)

    RăspundețiȘtergere