13 martie 2012

Miercurea fara cuvinte: colectiile mele (3)

O parte din sticlutele mele:

Cu alcool:











Magneti frigider:


Lumanari:


Facute de mine:


Alte episoade din aceasta serie: aici si aici

Va urma

Mai multe si mai frumoase, la Carmen!

40 de comentarii:

  1. :)) grozava colectie! cel mai tare te va invidia Ninu, sunt sigura; si el este pasionat de mini-sticlute cu alcool.
    Ce simpatici sunt si magnetii si lumânarile! wow! o colectie completa :)
    Noapte buna! sa ai o miercure fericita!

    RăspundețiȘtergere
  2. Impresionantă colecţie. Mulţam pentru că ne-ai arătat-o.

    RăspundețiȘtergere
  3. Sticlute din acestea am vazut foarte multe intr-o piata de artizanat din Paris! Erau sute! cred ca ti-ar fi placut mult sa le vezi! Nici nu erau scumpe, un breloc cu o sticla era 1 euro! sticlutele cu alchool nu mai tin minte

    RăspundețiȘtergere
  4. Interesante colectii.
    Aveam si eu un amic care colectiona sticlute cu alcool. Acum un m-ai colectioneaza. L-e baut pe toate:))
    Noapte linistita!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ale mele sunt sigilate! Cunoscutii mei stiu ca nu au voie sa se atinga de ele...

      Ștergere
  5. Foarte drăguță colecție de sticle miniaturi. Am avut și eu câteva,nu multe, cu câțiva ani în urmă și au ajuns în colecția unui tip care avea atunci câteva sute bune de astfel de,sticluțe în colecție și îi lipseau acele câteva care erau la mine!
    Felicitări și să-ți sporească colecția cât mai mult!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc, tu1074! Ma straduiesc s-o sporesc! Doar cand le sterg de praf mi se par cam multe...

      Ștergere
  6. ce faine sunt sticlutele magneti de frigider...imi plac mult :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cand le-am vazut intr-un magazin de suveniruri, am stiut ca trebuie sa fie ale mele...

      Ștergere
  7. impresionanta colectia de sticlute! iar magnetii sunt foarte dragalasi :). noapte faina...

    RăspundețiȘtergere
  8. Ioi am mai văzut atâtea numai în filme :D

    RăspundețiȘtergere
  9. Pare a fi o invitatie la petrecere! ;) O zi frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. In nici un caz! De sticlutele mele nu se atinge nimeni...ha-ha-ha
      O zi superba!

      Ștergere
  10. Frumoasă colecție... Sunt haioase lumânările în formă de sticlă. Nu am mai văzut până acum.

    O zi plină de primăvară în suflet! :)

    RăspundețiȘtergere
  11. Pai normal ca o invidiez :)))) sticlutele sant extraordinare, eu am muuult mai putine dar sper si eu sa le inmultesc si sa le expun si eu pe blog :)))) Incredibil de frumoase sant !

    Felicitari ! :) :P

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ninule, atunci cand sterg praful de pe fiecare in parte, cred ca nu ma invidiaza nimeni...
      Imi pare rau ca cele pe care le-am avut in dublu exemplar, le-am golit si le-am umplut cu nisip si scoici, ca altfel ti le trimiteam.

      Ștergere
  12. Imi place colectia ta, dar cele mai atractive piese sunt cele doua sticle facute de tine. O idee buna si o realizare pe masura. Felicitari, Florentina! :)

    RăspundețiȘtergere
  13. Ce colectie frumoasa! Imi plac fparte mult si sticlutele facute de tine! Frumos!

    RăspundețiȘtergere
  14. Interesting collections.

    Regards and best wishes

    RăspundețiȘtergere
  15. Felicitări ! am colecţionat si eu o vreme sticluţe dar nu am ajuns la această performanţă !! mi-au plăcut în mod deosebit magneţii !

    RăspundețiȘtergere
  16. o colectie foarte impresionanta... felicitari si nu te opri din a-ti mari colectia...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cum sa ma opresc? Numi ca trebuie sa-mi lungesc dulapul, ca sa incapa mai multe...

      Ștergere
  17. Imi plac mult magneti de frigider!:)
    Felicitari!!

    RăspundețiȘtergere
  18. Faina si colectia aceasta! :)
    Seara placuta!

    RăspundețiȘtergere
  19. wow si noi avem o colectie destul de maricica :D Frumos, imi place :)

    RăspundețiȘtergere
  20. Cel mai mult imi plac ultimele doua:D!!
    hihi

    RăspundețiȘtergere
  21. uau! apai tate's cu beutura? si's inca pline tate?
    cele cu scoici imi plac cel mai muuuuult :) super-idee!

    RăspundețiȘtergere
  22. Iată, bijuteriile pot avea multe forme.

    C.

    RăspundețiȘtergere