19 iunie 2012

Valiza vintage

Inspirata de postarea Sabinei, am dat o tura prin pod si am gasit o valiza veche, cu numele matusii mele (acum aproape strabunica) scris in creion. In secolul trecut, dupa al doilea razboi mondial, probabil mai multi frati din familia tatei au folosit-o pentru a merge la scoli, in orase mai mari...
Va dati seama cate emotii, cate sperante si dorinte adolescentine,  nazuinte spre un trai mai bun, amintiri din timpuri de demult, pastreza aceasta valiza?

Am indepartat praful timpului (desi am lasat intacte amintirile) si i-am dat o noua infatisare:




Acum va las sa ghiciti ce tin in ea...

Postare inscrisa la jocul saptamanal al lui Carmen!

48 de comentarii:

  1. Arata bine, insa eu as fi preferat ceva mai pe culori intuncate, ceva sa para mai clasic,nustiu dar albul nu prea prinde bine in general, pe cand negrul da mai bine... cam oricand.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Culoarea mea preferata e negrul, dar uneori mai simt nevoia de culori pastelate. Albul nu poate sa para clasic?

      Ștergere
  2. Wow..ce frumoasa eee!Ti-a iesit de minune! Ma bucur foarte mult cand pot sa va inspir cat de putin! Valijoara statea singurica in pod, acum ai readus-o in viata ta si are muuulte povesti romantince de povestit! E superba!

    Hm...dac-ar fi sa ghicesc...as zice c-ar fi tare frumos sa tii in ea niste scrisori de dragoste sau amintiri si fotografii de la persoane dragi!:)

    Te pup si te mai astept cu drag pe la mine!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Draga Sabina, multumesc inca o data pentru inspiratie. Trebuie sa-ti marturisesc ca mai am in minte cateva idei, tot de postarile tale inspirate, care asteapta doar un pic de timp disponibil pentru a fi puse in practica.
      Hm...ai ghicit!

      Ștergere
  3. e fantastica! hmmm ..cate povesti stie aceasta valiza...:)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. ...daca ar putea sa le si spuna...ce bine ar fi! Multumesc pentru vizita!

      Ștergere
  4. Valiza frumoasă cu mlte amintiri păstrează în ea scrisori, caiete vechi, poate o carte de "cetire" de prin 1800 şi, un batic rămas de la bunica, poate un creion căruia i se mai spunea şi ţăruză, o pereche de ochelari uitaţi de lume...

    RăspundețiȘtergere
  5. Parca ar fi din ciocolata alba... e comestibila?

    RăspundețiȘtergere
  6. este foarte frumoasa...mie imi sugereaza un tort din martipan ;0

    RăspundețiȘtergere
  7. Felicitari! Parca ar fi o caseta pentru bijuterii!
    Imi aminteste de valiza mea maro inchis cu care mergeam in tabara.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Maro inchis era si asta...dar eu m-am suparat pe nuanta aia ingrata...

      Ștergere
  8. Foarte frumoasa, si ideile de mai sus se potrivesc. Numai bine!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Robert, daca ai trecut tu pe aici, sigur va fi bine...Multa sanatate!

      Ștergere
  9. Nu știu tu ce tii în ea, eu am una , nu tot atât de frumoasă în care țin desenele fetelor mele, bilețelele pe care mi le-au scris așa în timp, scrisorile către Moș Craciun, "romanele" pe care le-au scris încă de pe la grădiniță și multe alte fleacuri care or să ne amuze când s-or face ele mari si-om scotoci împreună prin valizucă.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ai o adevarata avere acolo! De ce zici ca sunt fleacuri? Iti doresc sa se inmulteasca lucrurile acelea atat de valoroase!

      Ștergere
  10. Cred că amintiri...
    Cu drag! Răcoare şi voie bună!

    RăspundețiȘtergere
  11. Arata superb! O comoara cu amintiri!

    RăspundețiȘtergere
  12. Arată super!
    O zi excelentă îți doresc
    Cu mare drag!

    P.S.cățelușul de la mine este REAL

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc mult! O saptamana minunata sa ai! Da, stiam, dar prima impresie pe care am avut-o a fost ca e ireal de adorabil, de dragut...

      Ștergere
  13. Tare frumoasa este! Si eu inclin sa cred ca niste amintiri...asa s-ar potrivi :)
    O zi minunata sa ai!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Initial am vrut sa depozitez in ea multele servetele decorative cu care lucrez eu; apoi mi-am dat seama ca e locul potrivit pentru amintiri si alte lucruri dragi. Ea, valiza, mi-a dictat asta...
      O saptamana cat mai frumoasa! (cat a mai ramas din ea...)

      Ștergere
  14. E foarte romantică! Mi-ar plăcea să fie plină de flacoane unicat de parfum vintage, goale, dar care păstrează încă aroma! Frumoasă! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu-i chiar plina, dar cateva chiar are...serios! Imi aromeaza placut celelalte amintiri dragi...
      Multumesc pentru aprecieri!

      Ștergere
  15. Răspunsuri
    1. Multumesc mult, draga Carmen! Eu abia acum apuc sa raspund (joi seara), asa ca...un sfarsit de saptamana cat mai frumos sa aveti!

      Ștergere
  16. Nemaipomenita!
    Imi place ca si-a pastrat culorile pastelate !
    Seara placuta!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Initial era maro inchis, culorile pastelate si le-a primit abia acum... Seara frumoasa si racoroasa!

      Ștergere
  17. Frumoasa amintire plina romantism!

    RăspundețiȘtergere
  18. Inedită realizare :)!
    De când n-am văzut așa ceva în era de mușama :lol: !!!

    RăspundețiȘtergere
  19. ți-a ieșit foarte frumoasă! :)

    RăspundețiȘtergere
  20. Valiza cu amintiri! Deosebita! Cred ca fotografii si scrisori vechi isi au locul in interiorul ei... Cine stie...:)
    O zi racoroasa iti doresc!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ai ghicit!
      La Covasna, zilele chiar sunt mai racoroase decat in restul tarii, deci sunt o norocoasa...Multumesc pentru vizita!

      Ștergere