2 aprilie 2010

despre fericire...

Astazi am mai primit un premiu, de la Anja. Ii multumesc ca s-a gandit si la mine.

De data asta, premiul e roz si e insotit de o leapsa: sa scriu despre ce ma face pe mine fericita.
Onorez aceasta invitatie si incerc sa scriu despre aceste lucruri. Si imi testez si sinceritatea. Chiar, ce e fericirea?

Ordinea e aleatorie, nu reprezinta neaparat ierarhia prioritatilor.

Asadar, sunt fericita:


-atunci cand pot face pe altii sa se bucure, sau chiar sa fie fericiti; cand le daruiesc ceva, ma face fericita zambetul lor; pe scurt, sunt fericita atunci cand cei dragi mie sunt fericiti...
-cand citesc o carte buna, care ma face sa uit de tot ce ma inconjoara si sa nu mai simt nimic in afara de ceea ce simt personajele cartii; adica, o carte in care intru ca intr-o lume paralela, din care nu intotdeauna vreau sa mai ies; de asemenea, starea de fericire o simt si citind versuri...sau vizionand un film bun...
-atunci cand ascult Lara Fabian, Je t'aime, sau Lepa Brena, Zora je, sau balada lui Ciprian Porumbescu, sau alte cateva melodii preferate
-daca am posibilitatea sa calatoresc in locuri pe unde nu am mai fost
-daca mama si sora mea ma iarta pentru cat le-am facut sa sufere
-daca prietenii nu ma tradeaza, asa cum au facut-o, din pacate, cu ceva timp in urma
-daca Diana reuseste sa stranga banii pentru transplant si sa invinga in lupta ei cu sistemul, daca Ninu isi termina constructia si este sanatos, daca hotii de timp isi fac treaba bine...
-in ziua in care nu ma lovesc de prostie, mitocanie, rautate, prostie, prostie si oameni carora prostia si/sau rautatea li se citeste pe fata...
-atunci cand nu pot sa-mi dau seama ca, de fapt, sunt nefericita
-atunci cand sunt indragostita

Tocmai mi-am dat seama ca, de cate ori am fost fericita, am fost pentru o (foarte) scurta perioada. Cred ca fericirea nu trebuie s-o cauti in exteriorul tau, ci in tine, si tine de spiritual, in nici un caz de material. Intotdeauna invidiam (in sensul bun al cuvantului) oamenii fericiti, ca sa aflu apoi ca ei, de fapt, doar o mimau.
Parafrazand o fraza celebra , as spune ca Fericirea nu inseamna sa supravietuiesti unei furtuni, ci sa stii sa dansezi in ploaie…
Si tot de acolo:
Persoanele fericite si implinite nu sunt neaparat cele care au tot ce-i mai bun din fiecare lucru, ci acelea care stiu sa faca ce-i mai bun din tot ceea ce au

Fara s-o mai lungesc, vreau sa dau mai departe leapsa si premiul unor persoane din blogosfera, dragi mie: Kikimiki,
Ninu
Diana
Iar toti cititorii si vizitatorii acestui blog sunt invitati sa o preia.

2 comentarii:

  1. Iti multumesc mult pentru cuvintele frumoase, esti o femeie cu un suflet bun si generos, Iti doresc din suflet numai bine si multa, multa fericire.

    RăspundețiȘtergere
  2. Ninule, nu-mi doresc decat sa fiu multumita...de mine, cu mine insami, cu cei din jur...impacata cu soarta...

    RăspundețiȘtergere