6 august 2012

500

Pentru ca asta e postarea cu nr 500, m-am gandit sa o marchez cumva; cel mai simplu mi-a fost sa mai fac o extragere dintre lucrarile participante la concurs. Astfel, o surpriza "handmade in covasna" va pleca catre:

Gianina, uite ca o suparare (intarzierea la concursul Adrianei) se poate transforma in bucurie; sper sa iti placa mica mea surpriza!

Tot acum vreau sa va anunt ca, cel putin pentru o perioada, ma retrag din toate initiativele blogeristice la care obisnuiam sa particip- toate interesante, frumoase, dar care imi solicitau timp; timp as mai avea pentru postarile in sine, dar nu imi mai ramane si pentru vizite si comentarii la ceilalti participanti, nu pot asigura reciprocitatea si traiesc un sentiment de jena din acest motiv; decat sa se supere cineva pe mine, mai bine ma retrag, pana mi se vor rezolva problemele off-line si voi dispune iarasi de aceasta resursa rara care este timpul. Sper sa ma intelegeti si sa nu va suparati pe mine! Povestea Parfumata, Happy Weekend, Miercurea fara cuvinte, Life in Pictures, Pink Monday mi-au fost dragi, dar am ales sa imi canalizez energia si atentia spre handmade, marea mea iubire.

Va multumesc tuturor pentru vizite si pentru gandurile bune lasate la comentarii!
Va doresc o saptamana frumoasa si linistita, plina de inspiratie!

8 comentarii:

  1. OOO felicitari:D!!! La cat mai multe.. si felicitari si Gianinei :P

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc, Rux, sa fie! Pana la 1500 (tie FELICITARI!!!) mai am un pic...Iar Gianinei, se pare ca nr 13 i-a purtat noroc!

      Ștergere
  2. Florentina,nu ma asteptam sa-mi poarte noroc vreodata nr 13(nici n-am bagat de seama ca am nr 13,hi,hi)si cred ca Dumnezeu are grija de toate...multumesc frumos!
    Iar tie iti doresc... o viata lunga acestui coltisor,spor si inspiratie si nu in ultimul rand,sanatate!
    Multumesc,Rux!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cand am raspuns la com de mai sus am observat si eu...Mister Random nu e superstitios, cred...
      Multumesc pentru urari, sa te auda Dumnezeu!

      Ștergere
  3. Felicitari Florentina, la cat mai multe postari la fel de originale!
    Felicitari Gianina, nici nu stii cat ma bucur ca ai fost extrasa!!!!
    Pupici voua, va doresc multa inspiratie si on-line, si off-line :)

    RăspundețiȘtergere
  4. Felicitări!
    Să fie cât mai multă inspirație pentru multe, multe postări! :)

    RăspundețiȘtergere
  5. Multă sănătate, numai bine și te așteptăm cu drag când vei avea mai mult timp! Să auzim numai de bine, draga mea! :)

    RăspundețiȘtergere