27 martie 2012

Miercurea fara cuvinte: evadare...



Mai multe si mai frumoase, la Carmen!

20 de comentarii:

  1. Frumos peisaj :) mi-ar place sa merg la pescuit intr-o asa locatie :D !

    RăspundețiȘtergere
  2. Vin si eu!
    Superb albastru!
    Noapte senina!

    RăspundețiȘtergere
  3. Ce as mai evada si eu acolo! Superba imagine! Sa ai o zi minunata maine! :)

    RăspundețiȘtergere
  4. oooooooo! ce as evada si eu, macar într-o excursie, departe de stressul zilelor mutatului :) sa ma cufund în albastrul infinit al marii, sa privesc cerul senin si sa-mi umplu sufletul de frumusete.
    Happy WW! sa ai o miercure minunata, Florentina draga!

    RăspundețiȘtergere
  5. o minunata mare albastra de cerneala...frumoase locuri...

    RăspundețiȘtergere
  6. ehe ..si eu as evada acolo! :) noapte faina...

    RăspundețiȘtergere
  7. ...ieșirea în larg...
    în căutarea aventurilor :)
    frumos peisaj !!!

    RăspundețiȘtergere
  8. Doamne cat de frumos poate sa fie....Splendid

    RăspundețiȘtergere
  9. Privesc cu nostalgie această fotografie pentru că-mi aminteşte de vremurile bune care au apus demult.

    RăspundețiȘtergere
  10. Frumos mijloc de evadare ! N-am fost niciodată pe un vas cu pânze, dar o să-mi închipui că am fost cu acesta !

    RăspundețiȘtergere
  11. În așa vacanță aș merge și eu :)

    RăspundețiȘtergere
  12. Vine vara!!!!! Ce bine imi pare! Se vede si in poza ta! :)

    RăspundețiȘtergere
  13. Ce albastru linistitor! Chiar as vrea o plimbarica cu barca. Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
  14. toate panzele sus!!!
    hehe
    o zi minunata iti doresc
    rux

    RăspundețiȘtergere
  15. minunata evadare! o zi-doua mi-ar prinde bine :)

    RăspundețiȘtergere
  16. Pentru asa ceva as evada zilnic! :)
    Zi senina!

    RăspundețiȘtergere
  17. O fotografie care te lasa fara cuvinte nu poate fi decat extraordinara!
    O alegere inspirata!

    RăspundețiȘtergere