31 mai 2012

Coperti de carte handmade

Zilele trecute am gasit prin biblioteca unele carti mai vechi, tiparite cu mai mult de un secol in urma; eu sunt fascinata de tot ce e vechi, cu atat mai mult daca e vorba de carti (priviti numai a doua imagine- diacriticele de acum 100 de ani...)




Insa timpul si-a pus amprenta peste ele si nu mai arata intocmai ca scoase din cutie... Si atunci mi-a venit ideea sa le fac niste coperti, sa le protejeze. Pana cand voi face rost de materiale pentru idei mai elaborate, le-am facut unele din carton.

O astfel de coperta e tare simplu de facut:
Pliati cartonul dupa dimensiunile cartii


ii lipiti colturile, apoi decorati dupa pofta inimii (eu am ales, de data asta, servetelul)






Ii faceti si un semn de carte asortat si gata! V-am spus eu ca e simplu?

Postare inscrisa la Concursul Mostenirea, MWB

11 comentarii:

  1. Multumesc de idei, aveam ceva carti care nu mai aratau asa de bine. O zi cat mai buna iti doresc!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Draga Robert, la ce artisti ai tu in familie, sigur vor iesi niste lucruri dragute...

      Ștergere
  2. Foarte utila ideea ta! Imi place! O zi senina!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Pentru a crea ceva util, nu intotdeauna e nevoie de materiale si tehnologii complicate... Era pacat de cartile acelea vechi, care aratau cam jerpelite, trebuia sa le dau un pic de culoare...

      Ștergere
  3. minunate coperti si o idee buna de pus in practica. te imbratisez cu mult drag!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. ...si reciclam si cartonul/ au fost facute din resturi de cartoane si servetele de la alte lucrari. Imbratisari inzecite!

      Ștergere
  4. ei bine, se pare ca votarea e reluata de la inceput si esti la numarul 3...asa ca ma duc sa dau sfoara in tara...iar tIE...MULTA BAFTA!!!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Exact in momentul asta am vazut postarea de pe blogul tau. Am stat sa-mi revin... Esti mai mult decat o zana buna, esti...inca nu-mi gasesc cuvintele. Pur si simplu: Multumesc!

      Ștergere
  5. Cat de frumos! Faci niste lucruri superbe, m-am uitat la toate articolele tale. Felicitari!:)

    RăspundețiȘtergere
  6. Felicitari draga mea, o idee geniala, ti-au iesit de minune...ce sa mai zic, esti un izvor de inspiratie!

    RăspundețiȘtergere