25 aprilie 2012

Mocanita... la plimbare


10 comentarii:

  1. vaiii... cu cate nerabdare o asteptam (pandeam) - cand eram mica, si apoi mici(cand era si Rha). Stau si ma intreb daca ea apare totusi prin vreo poza.... va trebui sa ma uit:D.
    oare ce fac cu ea? (versiunea mea, ar fi - evident una pozitiva - ca merg sa o repare etc.. si apoi fac un traseu turistic:P lol).

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Exista acum un traseu turistic- de la hotel Bradul pana aproape de Planul Inclinat (sau ce a mai ramas din el) de-a lungul Vaii Zanelor, pe care circula Mocanita ((http://www.youtube.com/watch?v=s0UT8FGtfHg; http://www.youtube.com/watch?v=jriIQx1iM1g&feature=related))
      Probabil era dusa la reparat-circulase in ziua aceea, inca ieseau aburi din ea; sau la vreo expozitie, cine stie...

      Ștergere
    2. http://www.youtube.com/watch?v=jriIQx1iM1g&feature=related am dat de la clipul tau de asta. Vreau sa iti zic ca at cand am auzit suierul mi s-a facut pielea gainii:))!! Si hotelul Braduuuu... Ce bine ca e traseu turistic:D - o veste minunata:P)!

      Ștergere
    3. Cand eram copii, Mocanita trecea pe langa casa noastra; cand ne vedea mecanicul ca suntem la joaca pe strada, suiera- asa ne saluta el, in fiecare zi; uneori ne lasa sa ne urcam in vagoane si ne plimba (dar sa nu spui la nimeni...)

      Ștergere
    4. nu... ca nu era voi ...shhhh (lol si noi avem poza pe un vagon care coborase cu cherestea;)) lol)

      ma bucur sa vad verdeata... ultima data cand am fost era imediat dupa furtuna aia.. si efectiv mi-au dat lacrimile.. nu stiu ce a fost atunci acolo.. si de ce, dar cumplit. bine ca e iar verde:D

      Ștergere
  2. E singura plimbare pe care o mai face mocanita...Ce vremuri! O z frumoasa, draga Florentina! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu sper sa nu fie...sa se intoarca pe traseul ei; este, totusi, una din putinele mocanite functionale din tara...

      Ștergere
  3. Mi-ar place sa vad, intotdeauna mi-au placut mecanismele cu aburi:). O zi buna iti doresc!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :)Si socrii mei sunt in judetul Covasna, la 40km de noi, si nu ajung. Multumesc mult de invitatie!

      Ștergere