15 aprilie 2012

Life in Pictures: magazin...



Mai multe si mai frumoase, la Costin!

26 de comentarii:

  1. Frumos surprins! O adevarata incantare....

    RăspundețiȘtergere
  2. Hristos a Inviat!

    imi aminteste de un magazin pe care l-am vizitat in Grecia,acolo am vazut cum se imbraca icoanele in foita de aur...a fost interesant...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Adevarat a inviat!
      S-ar putea sa fie acelasi, undeva la poalele Meteorelor...

      Ștergere
  3. Sărbători fericite ,sănătate ,fericire și lumină în suflet îți doresc !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumiri respectuoase pentru gandurile bune! Sa ti se intoarca inzecit!

      Ștergere
  4. Răspunsuri
    1. Ma onoreaza vizita ta; Sarbatori frumoase si linistite!

      Ștergere
  5. Un Paste fericit!
    (http://vis-si-realitate-2.blogspot.de/2012/04/hristos-inviat.html)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc din suflet, draga Carmen! Te salut cu drag!

      Ștergere
  6. Excelenta fotografie!
    Hristos a Inviat!Lumina in suflet si speranta in mai bine!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Adevarat a inviat! Multumesc de vizita, Iulisa; Sarbatori cu bine iti doresc!

      Ștergere
  7. Hristos a Inviat!
    Incredere, lumina, iubire, speranta. Clipe de neuitat alaturi de cei dragi si numai realizari!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Adevarat a inviat!
      Multumesc mult! Sarbatori luminate, cu cei dragi alaturi!

      Ștergere
  8. pare a fi magazinul de prezentare al icoanelor de la Meteora :) superb!
    Hristos a inviat!

    RăspundețiȘtergere
  9. Magazinul ZIndros din Kalampaka este? Imi pare cunoscut interiorul magazinului... Am fost si eu acolo intre septembrie 2011 - 24 iunie 2012, am facut scoala de iconografie la el, tin minte ca am facut destule poze si cu turistii si in timpul lucrului atunci cand pictam icoane. :)

    RăspundețiȘtergere