21 aprilie 2012

Happy Weekend!


Ti-ai putea imagina că o autostradă trece prin clădirea in care locuieşti?
Ei bine, japonezii pot! Autostrada Hanshin Expressway, care leagă Osaka, Kobe si Kyoto trece prin etajele 5-7 ale clădirii Tower Building, astfel încât există magazine, birouri si apartamente până la etajul 4, între etajele 5 si 7 trece autostrada iar de la etajul 8 în sus există tot apartamente.
Terenul era deja vândut pentru construcţia clădirii în momentul în care planul urbanistic a fost schimbat pentru a trece autostrada prin acel loc. Proprietarii nu au vrut să cedeze terenul astfel încât s-a ajuns la un compromis prin care aceştia au permis autostrăzii să treacă prin etajele 5-7 ale clădirii. După cum se poate vedea au fost luate măsuri pentru protecţie împotriva zgomotului si vibraţiilor produse de trafic.






Postare inscrisa la Happy Weekend!

 

14 comentarii:

  1. Multumesc, la fel iti doresc! Pozele nu pot a le vedea, dar o sa incerc sa urmaresc link-urile! Numai bine!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu ma prea pricep la incurcaturile astea- la mine apar imaginile. Sa incerc o repostare, oare?

      Ștergere
  2. Buna...dimineata, Florentina!
    Am facut o noapte alba si acum e dimineata mea... ;)
    Ceea ce am citit despre minunatia japoneza ma mira si nu foarte...De la ei ne asteptam la orice :)
    Abia asteptam sa privesc, dupa interesanta descriere.
    Din pacate imaginile nu apar...sau nu mai apar...doar niste link-uri...care nu stiu ce sunt.
    Ne ajuti sa vedem minunatia? De abia astept!
    Multumesc si sa ai un Happy Weekend!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu-mi dau seama ce se intampla- la mine apar imagini; cercetez acum
      Happy Weekend!

      Ștergere
    2. Gata, s-a reparat. Vad ca a mai patit cineva ca mine :)
      In fine...e extraordinar ce au putut face japonezii. Cum au gandit aceasta autostrada. Felicitari pentru alegerea imaginilor!
      Poate ca puteam si eu cauta...dar am dorit sa am placerea de a le vedea AICI :)

      Ștergere
    3. Pot doar sa iti multumesc. Iar meritul e al tau- tu ne faci sa cautam imagini deosebite! Salutari cu drag!

      Ștergere
  3. E nu vad imaginile :(. Dar am dat search si am gasit ... impresionant. Oare la noi nu se pot gandi autoritatile la un compromis ianinte de a expropria pentru utilitate publica? Eu cred ca, daca si-ar da cineva interesul, multe s-ar putea face.
    Happy Weekend!

    RăspundețiȘtergere
  4. =)) Ce idee:)) Cum vine sa te trezesti dimineata , sa cobori 1 etaj si sa te urci deja in masina sa fi in drum spre locul unde ai treaba=))
    Un weekend frumos:)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ca intr-un film SF... O saptamana minunata! Multumesc de vizita si te mai astept.

      Ștergere
  5. Dacă este autostradă cu plată și e circulată tare,iar eu primesc procente... :lol:
    altfel ferească Domnu'

    RăspundețiȘtergere