18 martie 2012

Interviu

Interviul meu pe Blogatu.ro:


1. Buna, iti multumesc ca ai luat decizia de a participa la acest interviu. Mai intai, te invit sa te prezinti pe tine si sa prezinti adresa blogului tau.
Florentina: Salut! Eu sunt Florentina si ma gasiti pe blogul Handmade in Covasna.

2. Acum ca am aflat care-i blogul tau, iti adresez urmatoarea intrebare: De cand ai blog? Si care a fost motivul pentru care ti-ai lansat blogul? Acesta e primul tau blog sau ai mai avut si alte incercari?
Florentina: Blogul meu implineste zilele astea doi ani! A aparut initial din dorinta de “a ma lauda” cu obiectele create de mine, de a cunoaste si alte persoane cu aceleasi preocupari. Cu timpul, am inceput sa postez si despre alte pasiuni ale mele. Este primul meu blog.

3. Cum ai caracteriza blogul tau? Ce subiecte trateaza?
Florentina: Un amalgam colorat- asa l-as caracteriza. In primul rand, asa cum il tradeaza si numele, este un blog despre pasiunea pentru handmade. Dar, atunci cand nu am timp de artizanat, postez din poeziile mele preferate, fotografii, ma implic in diverse actiuni, particip la concursuri…

4. Cat de pasionata esti de blog? Cata vreme petreci scriind/documentandu-te/comentand/promovand zilnic blogul tau?

Florentina: Intru zilnic pe blog, in limita timpului disponibil. In medie, cam una-doua ore/zi le petrec in fata calculatorului. Mi-as dori sa am mai mult timp pentru asta…

5. Cate bloguri citesti si de ce? Care sunt blogurile tale preferate? Care crezi ca este importanta pe care o vor capata blogurile in viitor?
Florentina: Le urmaresc pe cele din blogroll; in functie de timp, ma mai uit si in blogroll-ul acestora si, daca ma atrage titlul, intru si acolo samd. Bloguri preferate? Cele din lista mea de bloguri, ca doar de asta le-am trecut acolo. Cu unii bloggeri am legat adevarate prietenii virtuale: Rux , Oana , Adriana , Carmen, etc

6. Aceasta intrebare urmeaza firesc celei anterioare: Citesti Blogatu.ro? Daca da, ce iti place si ce nu? Ce ai schimba?
Florentina: Pe Blogatu l-am descoperit de curand si de atunci il citesc aproape zilnic. Imi place ca promoveaza bloggeri (ce bine ar fi fost pentru mine daca il descopeream mai de mult, in perioada de inceput a blogului meu…) Nu as schimba nimic.

7. Cat de important e blogul pentru tine? Cat de importanti sunt cititorii blogului tau pentru tine?
Florentina: Blogul e singura mea legatura cu lumea, asadar e foarte important pentru mine. Iar fara cititori…n-ar avea nici un farmec. Profit de ocazie sa-mi cer scuze ca nu apuc intotdeauna sa raspund la toate comentariile lor- nu e lipsa de respect, e lipsa de timp.

8. Si acum, sa discutam putin si despre latura ta offlline. Cum te-ai caracteriza ca om? Ce ocupatie ai si cum se impaca ea cu pasiunea pentru blogging? Ce hobby-uri ai?
Florentina: Daca imi cititi blogul, aflati despre mine cam tot ce e de aflat. Imi place tot ce e frumos: handmade, literatura in general si poezie in special, fotografie, muzica, natura…

9. Care este parerea cunoscutilor tai despre blogul tau? Ce cred prietenii tai si membrii familiei tale despre bloguri?
Florentina: Cunoscutii mei nu prea stiu de blogul meu, iar cei care stiu, nu prea isi gasesc timp sa intre pe el. Dar atunci cand au intrat, au zis ca le-a placut. Mama considera ca imi ocupa prea mult timp.

10. Ce alte medii de informare, cu exceptia blogului, utilizezi? De unde iti preiei informatiile pentru articolele de pe blog?
Florentina: Creatiile mele proprii si lumea inconjuratoare sunt surse de inspiratie pentru postarile mele. Alte medii de informare? Internetul larg si generos.

11. Un mesaj de transmis cititorilor Blogatu.ro!
Florentina: Sa te citeasca in continuare. Ah, si sa participe la concursuri!

2 comentarii:

  1. Foarte frumos interviul - mi-a facut placere sa il citesc:D! Felicitari!!
    :)
    cu drag
    rux

    RăspundețiȘtergere
  2. Felicitari pentru interviu! La multi ani pentru cei 2 ani de blog! Si la cat mai multi ani fumosi si plini de bucurii in continuare!

    RăspundețiȘtergere