19 februarie 2012

Life in Pictures: pe carari de munte...



Provocarea lui Costin

23 de comentarii:

  1. An inviting path,- lovely green foliage.

    RăspundețiȘtergere
  2. Imaginea asta imi aminteste de una dintre cele mai superbe expeditii fotografice la care am participat; undeva in apropierea cetatii de la Sarmisegetuza, am disparut din grup alaturi de alti 3 fotografi, pentru a putea surprinde in liniste cateva cadre superbe dar "interzise". O duminica placuta sa ai!

    RăspundețiȘtergere
  3. "bolnav" de munte cum sînt eu, fix postări de-astea îmi lipseau, ca să mă pălească dorurile de Apuseni, Retezat, Piatra...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. "Cate doruri ma-nconjoara..." Urmeaza-ti dorurile...o sa-ti lecuiasca "boala", macar o s-o aline

      Ștergere
  4. Superb! Parca simt aerul proaspat de acolo! :)
    Zi frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
  5. Abia astept sa arate ca in fotografie,cararile muntilor!

    RăspundețiȘtergere
  6. ce frumos loc...se aud pasarele ciripind sau mi se pare mie? :))

    RăspundețiȘtergere
  7. Superb! Abia astept sa vina primavara si vara, caci poza ta asa imi face pofta de iarba verde!

    RăspundețiȘtergere
  8. Poteca asta duce diresc spre sufletul meu !
    Foarte frumoasă imagine,mulțumesc !

    RăspundețiȘtergere
  9. Mi-ai facut un dor nespus de locuri frumoase, Astept cu nerabdare sa rentalnesc tinuturi ce ma cheama.
    O seara pe placul tau!

    RăspundețiȘtergere
  10. Ok, primul gand a fost BICICLETA, manusi, casca pentru protectie si adrenalina. Saptamana minunata.

    RăspundețiȘtergere
  11. Mmm, parca am simtit aerul curat al padurii ! Cararuia aia arata exact ca o invitatie la drumetie, frumoasa fotografie ! :)

    RăspundețiȘtergere