5 mai 2010

Felicitari handmade










3 comentarii:

  1. Foarte frumoase sunt!
    Imi place mult cea cu "You make me feel ...", dar toate sunt foarte reusite.
    Felicitari! :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumesc mult, Tetris; felicitarile sunt facute mai demult, obisnuiesc sa daruiesc cate una celor care comanda diverse lucrusoare de pe acest blog, dar acum le-am postat la rugamintea unei prietene care vroia sa aleaga ceva; imi pare rau doar pentru faptul ca cele mai reusite, date deja, nu am apucat sa le fotografiez...

    RăspundețiȘtergere
  3. Hi there, just became aware of your blog through Google, and found that it
    is truly informative. I am gonna watch out for
    brussels. I will appreciate if you continue this in future.
    A lot of people will be benefited from your writing. Cheers!


    Look at my webpage; safe diets

    RăspundețiȘtergere