29 martie 2010

Huse telefon

Trei huse de telefon, proaspat iesite de sub...ac


5 comentarii:

  1. superrrrrrrrr ...ce frumos e sa poti croseta ...eu si la crosetat si la tricotat am 2 maini stangi ...nu imi iese nimic si niciodata nu ajung mai departe de randul 4 :)) ...dar sunt fffffffffff frumoase husele tale ...am mai vazut unele la tine pe blog si cred ca la cele din jeans o sa "fur" ideea ...:)

    RăspundețiȘtergere
  2. sint bestiale :)cind te reprofilezi pe ciorapi crosetati o sa comand si eu :) imi doresc de 3 ani o pereche de ciorapei crosetati :(

    RăspundețiȘtergere
  3. :)) MULtumesc...multumesc.... ori ce culoare inafara de roz :) , dar marimea nu vrei sa o stii ? :))

    RăspundețiȘtergere
  4. Marimea o aproximam eu; dar, pentru precizie, poti sa-mi zici...si sa stii ca eu vorbesc foarte serios, sa-mi lasi un mesaj pe mail cu adresa postala; nu cred ca ajunge pana la Paste, dar dupa, cu siguranta o vei avea (perechea de...); si nu va fi roz...

    RăspundețiȘtergere